fbpx

Klubové karty vs. registrace u multilevelové společnosti

11.2. 2018Lenka Uhrová2524x0

Vzpomínám si, když jsem naposled – asi před osmi lety – měla mít schůzku s jednou paní ohledně nějaké kosmetiky. Samozřejmě doma. Tedy u mé sestry doma, abych byla přesná. Co se mi tehdy honilo hlavou? „Ojééé, zas nějaký prodej, to mě zase bude nutit si něco koupit, nedej Bože, abych se někde registrovala…“ Vůbec se mi tam nechtělo.

Ale šla jsem. Schůzka proběhla, kosmetika odzkoušena, i jsem si něco koupila, abych neurazila, ale na registraci má odpověď zněla jasně… Děkuji, ale nechci… Ani jsem si nenechala vysvětlit co to obnáší, jaké jsou výhody, nevýhody… prostě rezolutní NE!

Teď se tomu směju, ale trvalo mi pěkných pár let, než jsem pochopila, oč v tomto byznysu běží :). Tak, jak bych nikdy nevěřila, že já – nemateřský typ – si jednou ucvrknu z každého mimina, tak by mě tehdy ani ve snu nenapadlo, že se multilevel marketing stane mou vášní… no jo, člověk míní… znáte to.

Ale ano, i já částo slyším toto svoje staré NE. Někteří lidé jsou k této formě obchodu neskutečně skeptičtí a nenechají si vysvětlit vůbec nic. Stejně jako já před lety. Přitom, ač je to k nevíře, my – MLMáci – za každou registrací nevidíme člověka, který prodává produkty dál, chodí od domu k domu a „otravuje lidi“. Fakt nee.

Sleva vs. sleva

Lidé v případě multilevelových společností mnohdy neslyší ani na slevy, které registrací získají. A že jsou to slevy v řádech desítek procent na každý produkt! „Nene, paninko, výrobek je super, já si ho koupím, ale raději zaplatím o dvě stovky víc, jen mě hlavně nikde neregistrujte!!!“ Typické.

Ale sáhněme si všichni do svých peněženek. Kolik klubových karet z různých obchodů tam máme? Tolik, že ani nemůžeme peněženku zapnout, že? Taky je tam mám. Ovšem jakou slevu nám tyto karty přinesou? Nic moc. Někdy menší, někdy větší… Až nakoupíme za 50.000,- kč, dostaneme jako bonus 500,- kč. To je fakt peckovní akcička, která u jednoho řetězce opravdu funguje. No jo, mám tu kartu.

Principy

Kdybych tehdy, před osmi lety na schůzce věděla, že nemusím nikde prodávat dál, jen ušetřím, když se registrací stanu samospotřebitelem, určitě bych do toho šla. Naštěstí do toho tehdy šla moje sestra, která mi produkty prodávala za členskou cenu, ale o to ani tak nejde. Pointa je v tom, že jsem měla klapky na očích i uších a nechtěla jsem nic slyšet, tak jako mnoho lidí dnes.

Ale také znám jednu ženu, která je zaregistrovaná snad ve všech multilevelových společnostech, protože pochopila jejich princip. Ano, hlavní principy solidních společností tohoto typu, jsou vesměs stejné, a to:
– ušetřit zákazníkovi čas a peníze
– prodávat výrobky nejvyšší kvality za rozumnou cenu
– umožnit lidem – pokud sami chtějí – šířit tyto principy dál

Zbytečné obavy

Možná i vy se bojíte upsat nějaké firmě, jejíž produkty máte ozkoušené, máte je rádi, důvěřujete jim… nakupujete je pravidelně u vašeho dealera za katalogové ceny, přestože můžete ušetřit třeba i několik stovek na výrobku. Neušetříte je, protože nechcete o registraci ani slyšet.

Jo ale v obchoděěěě… sice už nemám místo na kartičku, ale jo, sem s ní. Tím se nechci nikoho dotknout! Jak říkám, sama mám klubovek plnou p….eněženku. Jen si myslím, že toho skepticismu směrem k síťovému marketingu je někdy až moc. A zbytečně. Stačí otevřít uši a poslouchat ;).

Vaše Lenka

Su holka z Moravy, kerá píše, jak jí zobák narostl. Můj příběh si můžete přečíst zde >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.